Un editorial, prin definiţie, este un articol de opinie. De această dată, vreau să pun în antiteză modul cum gândesc unii politicieni, aleşi pe funcţii administrative. Vă voi prezenta două ştiri: „Trenul de epocă ce circulă în weekend între Braşov şi Râşnov va merge în continuare cu locomotive şi vagoane închiriate, pentru că în Consiliul Judeţean Braşov nu s-a aprobat preluarea cu titlu gratuit a acestora în patrimoniul local. Pentru aprobarea preluării celor 2 locomotive şi a celor opt vagoane de epocă, era nevoie de o majoritate de două treimi în Consiliul Judeţean, dar consilierii PDL s-au opus iniţiativei preşedintelui Căncescu, pe motiv că «noi suntem acum la guvernare». (...) Locomotivele şi vagoanele de epocă se află acum la SFT CFR SA şi fac parte din domeniul public al statului. Pe lângă linia Braşov, Zărneşti, Consiliul Judeţean intenţiona şi deschiderea unei a doua linii de trenuri de epocă, pe ruta Braşov-Întorsura Buzăului”. - informaţie dată publicităţii de Gazeta de Transilvania, sub semnătura lui Ovidiu Eftimie. În paralal, în judeţul vecin, o ştire dată de Newsin spune următoarele: „Consiliul Judeţean Covasna va achiziţiona, în ianuarie, locomotive cu aburi cu ajutorul cărora intenţionează să repună în funcţiune Planul Înclinat dintre Covasna şi Comandău, un cunoscut obiectiv turistic al zonei. (...) Anul trecut, CJ Covasna a achiziţionat cu 30.000 de euro, la licitaţie publică cu strigare, un numar de 41 de vagoane de cale ferată forestieră la Covasna şi Comandău, iar vara aceasta, la licitaţia organizată de Societatea Feroviară de Turism, prin Bursa Română de Mărfuri, a fost achiziţionată o locomotivă în valoare de 10.600 de euro. Mai târziu au fost salvate de la fier vechi încă două locomotive şi trei vagoane de călători, cu preţul total de 40.000 de euro”.
Şi mai spun că aleşii PDL promiteau dezvoltarea turismului în Braşov, dar se opun la vot când e vorba de a prelua gratuir garnituri pentru care covăsnenii plătesc bani grei. În atare condiţii, mai am un singur dor: vreau carnet roş-alb-verde, de la UDMR!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu