joi, 24 iunie 2010

Mă dau prins: sunt spion şi terorist!

M-am trezit de dimineaţă, m-am dus de dimineaţă unde depozitez în compartimente secrete arsenalul cu arme. Mi-am aruncat la repezeală în rucsac câteva pixuri albastre, calibru 7,62, am pus şi vreo două roşii, „explozive“, să fie. Am mai luat şi un interceptor de unde, cu care înregistrez de la distanţă secretele împărtăşite în secret de oficialii statului la chiolhanuri, cum a fost cel de la Moroeni, al funcţionarilor model de la Agricultură sau când mai e o şedinţă de Guvern la Golden Blitz. Nici nu aveţi idee cum mă strecor la ceas de noapte ca să aflu documentaţia secretă a unui patinoar de 12 milioane de euro de la Braşov sau a unor reparaţii de drumuri unde se foloseşte o reţetă ultrasecretă a asfaltului, la un preţ care îi pune la respect şi pe cei mai mari nababi ai lumii.

Restul mărturisirii, AICI

Un comentariu:

Marius Ola spunea...

Eu mă dau numai la faza cu şantajul. Mi-am şantajat voinţa să scriu ceva pe blog. :))