duminică, 25 ianuarie 2009

TEX, de vânzare!

Umblă bârfa prin oraş că Transilvania Expres va fi vândut unui concern italo-german. Se pare că banii publici pompaţi în TEX nu mai acoperă cheltuilile de aici, şi nici publicitatea nu mai e ca pe vremuri. Chiar şi mica publicitate a scăzut vizibil în TEX. Iar după Braşovul Tău, ziar gratuit cu 10,000 exemplare tiraj, va apărea şi Adevărul de seară, ediţia de Braşov, la fel, gratuit, cu un tiraj şi mai mare, se închide robinetul şi de la publicitatea venită de la Bucureşti, de la agenţii...

8 comentarii:

Ovidiu Eftimie spunea...

deci da, eu să fiu în locul altora, cum ar fi Ganea, te-as cam injura. Nu prea cred că s-ar vinde Tex-ul, prea mulţi oameni stau acolo, la căldurică, sub protecţia ziarului.

Ăia ce fac? Vrei să-şi aducă aminte cineva de Marinescu? Sau de Kraila?

sebastian dan spunea...

@ ovidiu

sincer, vine o vreme când nu mai port de grija la toata lumea. ce fac cei de acolo, este treaba lor. Iar treaba cu protectia ziarului, am auzit ca exista clauze contractuale care pot fi introduse acolo, să fie protejati in continuare....

Anonim spunea...

Servus!
Mişcări interesante de trupe oricum... Dar şi paradoxuri. Pe foamea asta de bani oare cine vine cu bani, sa cumpere sa investească? Ati văzut, presa mare din Franta îi cere lui Sarkozy (si va primi) bani... Iar sfatul acestuia şi tendinta generală este "retragerea" presei in on-line. E posibil ca această "criză" sa duca la modificări morfologice esenţiale inclusiv in presă... Să nu mai fie niciodată ce a fost, cu ce eram noi obisnuiţi...
Cele bune!
Flavius

. spunea...

Toată presa e în criză... mai ales cea tipărită. Marii publicitari de la Bucureşti au zis "pas" pe termen nelimitat. Ştim cu toţii că ianuarie-februarie au fost în fiecare an luni de "secetă" d.p.d.v. al publicităţii. Mai adăugăm şi "criza" de pe plan mondial plus schimbarea de putere de la noi din ţară şi avem ingredientele celei mai mari crize din domeniul publicităţii. Dacă îşi va reveni piaţa de publicitate, 'om trăi şi-om vedea... Deocamdată avem de-a face cu vânzări (vezi patriciu - intact, poate şi TEX) şi falimente (multe ziare locale dau afară oameni şi micşorează salarii), aşa că eu văd presa on-line ca fiind singura de viitor...

sebastian dan spunea...

@ Flavius
este adevarat că presa on line este o soluţie, dar nu cred ca va rezolva problema. consumatorii de presa sunt cei peste o anumita varsta, iar internetul nu este uşor de acceesat pentru ei. de aceea, solutia ramane ziarul gratuit

@vladone
raspunsul e la fel, ca in cazul lui Flavius. Si, da, e adevarat că agentiile de publictate suntinghetate la ora asta, deoarece marile companii si-au redus bugetele sau chiar le-au anulat, din cauza crizei economice. Dar, paradoxal, tocmai acum ar trebui investit în publicitate

Anonim spunea...

Va invit sa mergem la Casa Presei,la Bucuresti, sa vedem incaperile in care se depoziteaza ziarele nevandute.Incaperile sunt inalte cat niste hale industriale,iar ziarele legate frumos sub forma de pachete sunt pana in tavan.
Cativa baieti cu sticle de bere langa ei te intreaba de la ce firma esti,asta daca ai un pachet in mana si semneaza fara sa-ti numere ziarele. Apoi isi vad linistiti de berile lor.
Acesta e meritul presei asa zis libere! Sa nu se vanda.

Anonim spunea...

vrajeala

sebastian dan spunea...

@anonim
e destul de credibil ce spui despre maldărele de ziare nevândute