vineri, 3 octombrie 2008

Manelistu’ PNL şi iubirea pierdută

Dacă manele nu e, nimic nu mai e nici în politichia românească. La Braşov, un manelist scos din joben tocmai la Făgăraş de liberali, va candida pentru PNL pe zona Săcele. Zic unii bine informaţi că a fost pus aici ca să nu dea bătaie de cap secretarului general al PSD, Titus Corlăţean, care candideză pe acelaşi colegiu... Revenind la manelistul cu pricina, pe numele lui Ovidiu Rusu, am căutat pe internet producţiile care l-au propulsat pe poziţia eligibilă. Am aflat că băiatul se produce la microfon cu unu, Generalu’, cu care lălăie împreună despre o „Despărţire” şi o „Iubire pierdută”. Nu e clar despre cine e vorba, poate vreun partid care i-ar fi dat o zonă mai bună, deşi, la Săcele, unde există cea mai mare comunitate de ţigani din Românie, omul e la locul potrivit. Dar, s-a repliat repede, alături de „Fraţii mei”, iar acum „Am femei adevărate”, chiar cu riscul că „Mândra-i tare mânioasă”, nu se ştie dacă după ce „Muierea m-o jelit” sau înainte de a afla că „Mândra mă înşeală”. Am aflat şi de ce vrea deputăţia: „Tinereţea/i trecătoare”, dar şi care sunt atuurile de campanie ale manelistului: „Omul cu suflet deschis” şi „Omul cu sufletul mare”… Şi tot aşa…Ptiu!, la Dracu, Doamne iartă-mă, iar ăsta şi alţii ca el să vină să ne explice cum e cum s-a împărţit bugetul naţional, de ce se taie un procent din PIB dintr-o parte şi care este raţiunea pentru care ar trebui relocate trupele româneşti de pe teatrele de operaţiuni din străinătate???

Niciun comentariu: