miercuri, 29 octombrie 2008

Chiloţeii afacerii Tâmpa Gardens

Fără să fi inventat roata, în sensul că această chestiune se cunoştea, zic eu am descâlcit misterul în privinţa obţinerii acordului de mediu pentru ridicarea unor munţi de beton în proximitatea, se spune oficial, în interiorul rezervaţiei Tâmpa, o spun cei avizaţi. „Chiloţeii”, mă rog, dedesubturile afacerii, le-am aflat întâmplător. Nu o să mă leg de Agenţie de Protecţia Mediului, unde şef instalat conform algoritmului politic este Cristian Băncilă (PD-L). Am aflat că cică ăştia nu au nici un cuvânt de spus în cazul rezervaţiei, ci administratorul. Când am dat să întreb şi io pe la colţuri cine e administrator, au început să sară iepuraşii din joben că îşi rodea unghiile de la picioare de invidie David Copperfield: Regia Locală a Pădurilor „Kronstadt”. Regie unde stăpânul inelelor, al tăierilor de copaci, a tot ce (încă) mai mişcă în municipiu este Consiliul Local, peste care, cel mai mare şi mai mare este... S-a strigat Bingo! – Primarul George Scripcaru!!!!! (Sauron ăla din film este mic copil...).
Ca nebunia să fie completă, scenarită, o spun unii, începem să facem scheme (chestiune care îl înfurie cumplit pe don’ primar, dar pe care nu o dezvălui, fiindcă a fost spusă într-un moment intim: „Ce-mi faci bă, mie, scheme? Ce, io sunt mafiot?” – n.a. - virgulele îmi aparţin). Dar aşa iese socoteala. Şef la Kronstadt (iar băiatul chiar e la locul lui) este Dan Olteanu. Are şi marea calitate că este frate cu Luminiţa Olteanu, spun unii prea sufletistă pe vremea când era la Direcţia Copilului. Spun alţii că e bună prietenă cu Gigi „Uşurelu”, alias Fulga, fost şef la SIE, eşuat nu tocmai întâmplător să vegheze la afacerile din curtea Roman SA... Tot întâmplător, patron de conjunctură favorabilă nu este nimeni altul decât Ioan Neculaie, care, la fel de întâmplător, candidează senator din partea PD-L, din cauza „Sssscârbei de politică”, vorba colegei mele Maria Petraşcu. Iar daca nu vă mai spun că cel mai iubit şef de la PD-L Braşov este însuşi primarele George Scripcaru, avem şi feed-back-ul afacerii, după cum ar spune-o informaticianul cu site proaspăt de la partid, Florin Staicu.

Niciun comentariu: