La partid sau la şedinţa de Consiliu Local de azi, în privinţa apei calde oficial e bine. La iarnă nu vor fi probleme. Cel putin asa ne asigură primarul George Scripcaru, citat de Adevărul de Seară.
Problema de facto, însă, rămâne: s-au promis multe de către politiceni, de la măriri de salarii pentru profesori până la creşterea punctului de pensie. Nu a fost să fie aşa. Nu văd de ce să dăm crezare edilului că la iarnă nu vor fi probleme cu apa caldă şi căldura. Să fim serioşi: dacă Scripcaru are soluţii, alta decât aceea de a aştepta ca rău-platnicii să stea la coadă să-şi plătească restanţele, cum spune şeful CET, Florin Cuţitei, atunci acesta se face vinovat în faţa zecilor de mii de braşoveni care sunt cu factura la zi. De ce? Pentru că nu o puine în practică...
Pe de altă parte, cred că asistăm la un joc de poker, unde edilul şef joacă la cacealma: nu mai are niciun as în mânecă, şi atunci se spală pe mâini ca Pilat din Pont. Pilda biblică este demnă de menţionat.
Pilat a intrat în Evanghelie şi în Crez, ca acela ce a judecat şi osândit la moarte pe Iisus, deşi "n-a găsit nici o vină în Omul acesta" (Luca 23, 4 - 11); el voia să-l elibereze pe Iisus (20 - 21), "că ştia că din răutate l-au dat (arhiereii ăi bătrînii poporului iudeu) în mâna lui "(Matei 27, 17 - 18).
Deşi nu i-a găsit nici o vină lui Iisus, la strigătele mulţimii - "Răstigneşte-L, răstigneşte-L!" - ; ca să arate nevinovaţia sa, "Pilat s-a spălat pe mâini înaintea mulţimii zicînd: "Nevinovat sunt de sângele dreptului acestuia. Voi veţi vedea."
Aşa face şi actualul edil, care spune că nu el se face vinovat de ce e la CET, ci Consiliul de Administraţie şi AGA. Păi cine a numit membrii CA? Cine a stabilit ordinea pe liste pentru consilierii locali majoritari care formează AGA de la CET? Şi tot cine este ascultat fără crâcnire de cei care au ajuns pe liste? Evident, primarul.
Iar în cazul acesta, la ce bun acest joaca de-a baba oarba? Sau, altfel spus, ce ştie primaru' şi nu ştie tot satu', de scuipă edilul tocmai pe echipa cu care se lăuda că mută munţii din loc la Braşov?
luni, 28 septembrie 2009
sâmbătă, 26 septembrie 2009
Giratoriul, ochiul dracului
O spun de la bun început că intersecţiile „mobilate“ cu sensuri giratorii sunt utile. În Belgia, în plin câmp, unde era vizibilitate cât vedeai cu ochii, dacă două drumuri se intersectau perpendicular, era un mic giratoriu, pentru a-i obliga pe şoferi să încetinească viteza. Măsură dictată autorităţilor de raţiunea de evita accidente.
La noi, visează unul noaptea urât, iar a doua zi se apucă să pună în practică coşmarul. La Braşov, că aici mă doare cel mai tare, primarul fostul vice s-a apucat acum vreo 6 ani să facă ordine în circulaţia rutieră. După cum urmează:
1. Mai întâi, au apărut beculeţe galbene, care se aprindeau intermitent, pentru cei care făceau dreapta.
2. Au început săp apară bretelele la dreapta. Şi dă-i şi sapă, mută borduri de pe stânga pe dreapta, asfaltează. Lumea l-a apreciat: „uite, dom'le, ca a inteles cineva cum se fluidizeaza traficul“
3. am trecut la giratorii si am desfiintat semafoarele. P.S. - ultimul in constructie, după cum arată lucrurile, este la Spitalul Judetean
Urmează pasul 4. Remontarea semafoarelor in sensurile giratorii, pentru ca traficul este imposibil in interesectziile mari. Nu e o premoniţie. Aşa se întâmplă şi se procedează în oraşele unde lucrările de investiţii se fac după ce specialiştii îşi spun cuvântul. În Ploieşti, în Bucureşti, studiile de sistematizare au demonstrat necesitatea acestui lucru încă de acum mulţi ani, pentru că acolo nu se merge pe principiul rezolvăm problema de azi, iar după noi, potopul.
Sau poate sunt alte interese, (inca) nu cunosc, trebuie extins contractul cu firmele de casă ale primăriei care se ocupa de iluminatul public si semaforizare, de asfalare, cele care au „concesionat“ aceste activitati.
Apropos! CONCESIÚNE, concesiuni, s.f. Convenție prin care o persoană (fizică sau juridică) dobândește dreptul de a exploata anumite servicii publice sau anumite bunuri ale statului, în schimbul unor beneficii care revin acestuia din urmă...
Dacă stam putin sa ne gandim, firmele de casa nu au concesionat serviciile publice, ci executa lucrari la comanda primariei, pe care tot primaria le plateste.
Ma gandesc ca, in alte tari civilizate, unde legea nu este facultativă, concesionarea unei bucati de autostrada, de exemplu, se face de catre o firma privata sau intr-un parteneriat public privat, care exploateaza autostrada, incaseaza taxa, se ocupa de reparatii, marcaje rutiere, de curatenie, de toaletele publice din parcari etc., iar din profitul realizat, o mică parte este plătita către proprietarul autostrazii (statul sau o companie de stat). La noi, Vectra incasează tot profitul din asfaltari, de exemplu, profit care este impărtit cum vrea si trebuie de către patron. Prietenii stiu de ce...
La noi, visează unul noaptea urât, iar a doua zi se apucă să pună în practică coşmarul. La Braşov, că aici mă doare cel mai tare, primarul fostul vice s-a apucat acum vreo 6 ani să facă ordine în circulaţia rutieră. După cum urmează:
1. Mai întâi, au apărut beculeţe galbene, care se aprindeau intermitent, pentru cei care făceau dreapta.
2. Au început săp apară bretelele la dreapta. Şi dă-i şi sapă, mută borduri de pe stânga pe dreapta, asfaltează. Lumea l-a apreciat: „uite, dom'le, ca a inteles cineva cum se fluidizeaza traficul“
3. am trecut la giratorii si am desfiintat semafoarele. P.S. - ultimul in constructie, după cum arată lucrurile, este la Spitalul Judetean
Urmează pasul 4. Remontarea semafoarelor in sensurile giratorii, pentru ca traficul este imposibil in interesectziile mari. Nu e o premoniţie. Aşa se întâmplă şi se procedează în oraşele unde lucrările de investiţii se fac după ce specialiştii îşi spun cuvântul. În Ploieşti, în Bucureşti, studiile de sistematizare au demonstrat necesitatea acestui lucru încă de acum mulţi ani, pentru că acolo nu se merge pe principiul rezolvăm problema de azi, iar după noi, potopul.
Sau poate sunt alte interese, (inca) nu cunosc, trebuie extins contractul cu firmele de casă ale primăriei care se ocupa de iluminatul public si semaforizare, de asfalare, cele care au „concesionat“ aceste activitati.
Apropos! CONCESIÚNE, concesiuni, s.f. Convenție prin care o persoană (fizică sau juridică) dobândește dreptul de a exploata anumite servicii publice sau anumite bunuri ale statului, în schimbul unor beneficii care revin acestuia din urmă...
Dacă stam putin sa ne gandim, firmele de casa nu au concesionat serviciile publice, ci executa lucrari la comanda primariei, pe care tot primaria le plateste.
Ma gandesc ca, in alte tari civilizate, unde legea nu este facultativă, concesionarea unei bucati de autostrada, de exemplu, se face de catre o firma privata sau intr-un parteneriat public privat, care exploateaza autostrada, incaseaza taxa, se ocupa de reparatii, marcaje rutiere, de curatenie, de toaletele publice din parcari etc., iar din profitul realizat, o mică parte este plătita către proprietarul autostrazii (statul sau o companie de stat). La noi, Vectra incasează tot profitul din asfaltari, de exemplu, profit care este impărtit cum vrea si trebuie de către patron. Prietenii stiu de ce...
joi, 24 septembrie 2009
Superoferta electorală: de la mici şi bere, la curve şi droguri
Se pare că maratonul după voturi nu mai are limite: chiar să nu mai fie micul şi berea atractiv? Si mergem direct la curve institutionalizate, dupa ce tragem pe nas o liniută?
Iar dacă tot se doreste sa umblam ca drogatii pe strazi, angajatii de la companiile pe profit, vor primi si tichete pentru fetite si pentru iarbă? Pe modelul celor de masă, cu care isi ia vecinul bere?
Iar dacă tot se doreste sa umblam ca drogatii pe strazi, angajatii de la companiile pe profit, vor primi si tichete pentru fetite si pentru iarbă? Pe modelul celor de masă, cu care isi ia vecinul bere?
luni, 7 septembrie 2009
Firme care sponsorizează hoţii
Avocaţii pe care i-am consultat încă lucreazî la plângerea penală împotriva hoţilor de la site-ul 1235.ro, care copiaza articole din toata presa braşoveană şi nu citeaza sursa.
Dar, pentru a da o imagina publica asupra aceea ce se întâmplă, vom face „reclamă“ firmelor care susţin financiar măgăriile celor care sustin un anumit trust de presa. Le spun de pe acum, celor care cred că îşi vor face imagine cu munca şi eforturile colegilor mei de la Adevarul de Seară, că VOM SCRIE ZILNIC faptul că sustin hoţia de presa. Si vom da si nume. De exemplu RTT. Oricine ar fi in spatele afacerii...
Dar, pentru a da o imagina publica asupra aceea ce se întâmplă, vom face „reclamă“ firmelor care susţin financiar măgăriile celor care sustin un anumit trust de presa. Le spun de pe acum, celor care cred că îşi vor face imagine cu munca şi eforturile colegilor mei de la Adevarul de Seară, că VOM SCRIE ZILNIC faptul că sustin hoţia de presa. Si vom da si nume. De exemplu RTT. Oricine ar fi in spatele afacerii...
duminică, 6 septembrie 2009
Hoţii de ştiri, reclamaţi la Poliţie
Am scris, nu cu foarte mult timp în urmă, că nişte handicapaţi care nu sunt în stare să înşire logic două cuvinte, fură ştiri de pe alte siteuri, în speţă aici e vorba de Adevărul, fără să citeze sursa. Fură cu nesimţire, poze, texte - cu copy-paste. Am o veste bună pentru ei: vor trebui să dea cu subsemnatul, la Poliţie, unde nu mai merge schema copy-paste. Terbuie făcută curăţenie şi în zona asta. Măcar din respect pentru cel care merge pe teren, indiferent de oră, anotimp şi îşi face meseria de jurnalist, nu ca impotenţii de mai jos, care se prezintă în acest fel pe site.
1235 - Anul constituirii Brasovului ca cetate de sine statatoare
Director publicatie: Ardelean Raul
Redactori: Andrada Damian, Marius Istrate
Data aparitiei: 1 decembrie 2006
Contact:
Email: redactia@1235.ro
Telefon: 0730 211 778 / 0765 000 981
1235 - Anul constituirii Brasovului ca cetate de sine statatoare
Director publicatie: Ardelean Raul
Redactori: Andrada Damian, Marius Istrate
Data aparitiei: 1 decembrie 2006
Contact:
Email: redactia@1235.ro
Telefon: 0730 211 778 / 0765 000 981
Etichete:
1235.ro,
adevarul de seara Brasov,
hoti de stiri
Abonați-vă la:
Postări (Atom)