joi, 23 iunie 2011

Ţeapă cu blackberry-ul românesc Allview

„Nu fiţi tâmpiţi ca mine! Am achizitionat un allview Q1G3T, de la allview, producatorul autohton de mobile, i s-au dezlipit tastele din cauza calităţii proaste a lipiciului şi băieţii spun că reparaţia se face contracost, deşi mobilul este în garanţie. Mă întreb ce probleme vor apărea la F2 Crony, noul lor produs. Probabil ecranul cedează, softul la fel. Asta e doar o presupunere, dar dacă vorbim de seriozitatea firmei este o posibilitate foarte reală!“, imi scrie un prieten din Galaţi.
Omul si-a luat un telefon de la băieti, sa sprijine productia romaneasca. După doua luni, in GARANTIE, au inceput sa-i curga tastele asa-zisului black-berry romanesc, fabricat la Brasov. Culmea, omului i-au dat, intr-un tarziu, un service, care il costa doar ceva peste 100 de lei... daca facea baie cu el in Dunare, intelegeam, dar asa....

Beton e si raspunsul celor de la firma!

Buna ziua,


Va multumim pentru faptul ca ati ales produsele Allview.
Din poza atasata acestui e-mail am observat faptul ca telefonul prezinta tastele smulse (s-a apucat si a tras cu dintii de ele - n.a.).
Va recomandam sa expediati telefonul la sediul nostru, deoarece interventiile neautorizate duc la pierderea garantiei:
SC Visual Fan SRL
Str. Brazilor, nr 61, Brasov, Tel: 0788.340.903
Firma de curierat colaboratoare se numeste xxxxxx si poate fi contactata la numarul de telefon: xxx xxx .
Precizam faptul ca produsul trebuie sa fie insotit de:
  • certificatul de garantie in original
  • copie dupa factura fiscala 
  • este important sa puneti in colet si un bilet in care sa mentionati urmatoarele:"Subsemnatul ..., sunt de acord cu reparatia contra cost".
Costuri estimative:
- tastatura -30,00 lei
- manopera -35,70 lei
- taxa de transport dus-intors - 40,00 lei
Total:105,70 lei
Informatii suplimentare legate de conditiile de acordare a garantiei pentru produsele Allview sunt disponibile in pagina: http://www.allview.ro/index.php?id=77
Nu ezitati sa ne contactati daca va sunt necesare informatii suplimentare. 

La asa e_mail, ce informatii suplimentare să mai ceri... te duci si dai acatiste la biserica.

11 comentarii:

Liviu Ghinea spunea...

Deci România e minunată! şi serviciile sale!

Anonim spunea...

Ha-ha...si eu am patit la fel. Nu e acelasi model, e chiar mai scumput un pic. Noroc ca mi-s din Brasov. Dupa o saptamana, constat ca bateria, bat-o vina, tinea doar 1 zi... Merg la baieti, le explic cum sta treaba si... ma indruma sa ma inscriu pe site-ul lor... daca mai doresc o alta baterie, la oferta. refuz...oferta, cer schimbarea bateriei si...se face. Trec vreo 6 luni se strica incarcatorul, adicatelea...iesira firele din fir.. iar la acrean incepura sa apara cateva chestii...ce sigur nu erau de la semnal. Merg la baieti si ...ma anunta ca trebuie sa platesc pentru incarcator...ca am tras de el...se vede, din asta cauza mi-au iesit firele. ma multumesc cu raspunsul si ...pomenesc in treacat de onorabila institutie Protectia Consumatorului. Dupa o discutie a angajatei cu seful...primesc un incarcator nou. Am intrebat ce-i cu porcareala ce iesea din ecranul meu. Raspuns: de la lipici. S-a rezolvat pe loc. numai ca, plecand din zona, am remarcat acum o bula de aer sub ecran. clar, e de la rezolvatul baiatului....
Deh, isi permit, doar sunt mari cotizanti ai primarului, nu?

sebastian dan spunea...

hmmm. deci nu e unic cazul...

Staniloiu Calin Mihai spunea...

Eu am patit cu un Allview M1i Chroma.La doua zile de la achizitionare am constatat cu stupoare ca o bucata din carcasa "sboara" (raspunsul tipei de la Service-ul Allview a fost ca am fortat eu carcasa si s-a dezmembrat)
nici un calculator nu se poate incroniza cu telefonul (trebuie resoftat pe banii mei - chiar daca e in perioada de garantie, si trebuie tinut in garantie minim 1 luna). Mai nou am aceeasi problema cu tastatura si ecranul display-ului, se deslipesc si dispar daca nu esti atent (raspunsul a fost ca eu sunt de vina, transpir si se umezeste telefonul ... lol....) DECI ALLVIEW E O MARE TEAPA!!!

Anonim spunea...

asta cu transpitarul e tare...Se umezeste ce, TLEFONUL?
Super tare chestie...oare le initiaza pe fete inainte la astfel de raspunsuri sau sunt spontane?Sa ne spuna si noua cineva....alooo...directiunea...!

Staniloiu Calin Mihai spunea...

Revin cu clarificari!
Telefonul meu mirific Allview si-a dat duhul! Dupa nici un an de functionare a murit definitiv si irevocabil. Totul s-a intamplat brusc si fara nici un semn prealabil! Se pare ca am transpirat prea tare si telefonul s-a emotionat
Deci, in concluzie ... Allview e varza ... nu merita nici macar incercati

Anonim spunea...

in octombrie 2011 am cumparat un dual sim Allview L2 Cheer...la scurt timp am remarcat ca mufa miniUSB recunoaste castile cu dificultate. nu am dat mare atentie deoarece folosesc extrem de rar castile). Au trecut 9 luni de la cumparare si intre timp camera foto nu mai vede imaginea blurata si cu multe puncte, tasta 1 trebuie apasata sanatos pentru a avea efect iar, bomboana pe coliva, intr-o seara s-a incapatanat sa nu mai primeasca curent din incarcator(acelasi port miniUSB). l-am dus la service-ul Visual Fan si am primit raspunsul la care ma asteptam. Mufa este rupta insa nu face obiectul garantiei deoarece telefonul prezinta mult praf si murdarie(nu il folosesc cu husa si il arunc dintr-un buzunar in altul, cum imi vine mai comod)iar mufa probabil s-a rupt din cauza mea ca am fortat incarcatorul in ea. reparatia m-ar costa 36 lei manopera+9 lei mufa. Am insistat sa ramana in service pentru constatare si remediere....dupa 3 zile am primit un mesaj pe telefon in care ma anuntau ca telefonul prezinta praf si mizerie si pentru functionare optima este necesara schimbarea placii de baza cost 90+36 ron. astia cred ca s-a intalnit hotul cu prostul: 140 RON a fost telefonul nou. si ce are placa de baza cu mufa rupta?
In concluzie...cumparati de la allview
P.S. Totusi bateria a fost meseriasa....nu a tinut niciodata sub 5 zile indiferent cat as fi folosit tel.

Adrian spunea...

Si eu am un telefon de la ei care a fost reparat de trei ori de unde venea cu alte defectiuni, iar a 4-a oara (imediat dupa revenirea din service) au gasit baietii apa in el (eu nu am avut cand sa bag apa in el) asa ca garantia se anuleaza... Jenanti indivizii...

Valentin Colibasanu spunea...

Am cumparat cu 1400 ron ...pe 15.08.2014 un Allview X2 Soul...dupa 3 saptamani de functionare aproximativ corecta ....desii se incingea puternic in timpul convorbirilor si a navigatului pe internet....fac un update oficial la KitKat 4.4.2...dupa care telefonul a crapat....nu mai porneste si rebooteaza incontinuu pana la epuizarea bateriei. Telefonul, dupa 3 saptamani de functionare, pleaca in service la SFINX TELECOM. Dupa mai bine de o saptamana, primesc mesaj ...cum ca telefonului i-a fost anulata garantia pe motiv de utilizare incorecta...iar daca-mi doresc reparatia ...poate fii facuta contra sumei de 271 Ron + taxe postale (trag concluzia ca ...deja sare de 300 ron reparatia)...nervos, pun mana pe telefon si sun pentru detalii....la care-mi raspunde o telefonista...ce nu e in stare decat sa citeasca de pe o fisa de reparatii defectiunea constatata...si stupoare!!!....motivul anularii garantiei ....era ...o lovitura constatata in zona butonului on/off....DUMNEZEULEEEE!!!....deci ...telefonul are 5,5mm grosime ....pe ambele fete este placat cu sticla...daca il lovesti/scapi CLAR se va sparge!!!!....defectiunea mea a aparut in urma update-ului la o noua versine de soft...iar ei ....s-au legat de faptul ca ...telefonul are o zgarietura pe carcasa metalica in dreptul butonului ON/OFF....din cauza careia telefonul in permanenta se restarteaza....asa o NESIMTIRE...in viata mea nu am vazut!!!....i-am rugat sa-mi trimita telefonul nereparat inca de acum 3 zile...pana azi ...nici un semn ....(raspoimaine se implineste termenul legal de reparatii in garantie)...telefonului meu nu i-au facut nimic in afara faptului ca au constatat o zgarietura!!! ...si le-a luat 2 saptamani sa faca asta!!!....HMMMM....abia astept sa primesc telefonul ....si hartia constatatoare ....dupa care directia la o constatare a defectiunii ...intr-un service serios de telefonie ....plangere la OPC si apoi in INSTANTA!!!!...Asa ceva nu se poate!!!!....este incredibil cum au tupeu cei de la Brasov sa-si bata joc de tine!!!...am sa cer daune cu varf si indesat!!!...pentru neseriozitate, indolenta si incompetenta....nu mai lipsea mult sa invoce pentru anularea garantiei ...faptul ca mi-a venit ciclul ....ce nesimtiti!!!!!!....nu voi mai cumpara vreodata brandul asta ...si reclama negativa voi face peste tot pe unde pot!!! RUSINE ALLVIEW!!!

Paula spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paula spunea...

Teapa vietii cu telefoanele lor!! Am fost pe acelasi principiu ca prietenul din povestire insa am ales un P6 quad!!! Dupa o lua si 2 zile m-am trezit cu touchscreen-ul crapat fara nici o explicatie!!! mi l-au scos din garantie pe motiv ca este soc mecanic, telefonul neprezentand nicio urma de zgarietura!! Asta e...degeaba incerci sa incurajezi productia romaneasca!!! Nu degeaba a plecat NOKIA de la noi din tara!!!