luni, 2 august 2010

Masoni au fost... Masoni mai sunt încă?

Faptul ca miscarea masonica a ajuns o gluma trista, in Romania, nu cred ca mai este o necunoscuta. Dar sa aflu ca Aurelian Danu, fost prefect, fost sef la statistica, e pe la masoni.... Sa inteleg ca nici baietii astia, discreti de altfel, nu mai sunt ce au fost???
Pai daca bietul Danu, cu probleme sociale, e mason, sa inteleg ca io, plin de modestie, pot sa joc intr-o liga superioara? Ca apartament de la RIAL nu mi-am tras, afara copii orfani din casa nu am dat, iar în plina criza de epidemie aviara, nu am plecat in schimb de experienta în strainătăţuri. Par valabil.
Recunosc, nu pot să joc rolul cârtiţei în nicio organizaţie, după cum susţine despre Danu în exclusivitate Braşovul Tău, nici măcar pentru un presupus preţ corect. Dar poate că sunt eu retrograd... :D

Niciun comentariu: