joi, 16 iulie 2009

Mulţumim din inimă partidelor

Aşa cum se întâmplă din patru în patru ani, braşovenii (n-)au mers la vot, dar tot s-au căpătuit cu aleşi. Jocul democraţiei... Iar cel mai iubit partid şi-a pus oamenii peste tot. Cei 15.000 de specialişti erau moft pe lângă noii meşteri mari, calfe şi zidari. Din nefericire, unii dintre ei au ajuns la CET. Am tot scris că, de buni ce sunt, băieţii ăştia sunt în stare să pună pe butuci orice. Bineînţeles, pentru efortul lor, sunt plătiţi gros. Cu bani adunaţi din taxele alea aberante percepute pentru cei care vor să scape de CET.
Tot din banii ăia sunt plătiţi alţi meşteri, băgaţi de partid în Consiliul de Administraţie. Ăştia, sunt nişte ghiocei, care stau cu capul plecat la orice behăie şeful de partid, şi trebuie să aprobe, fără discernământ, toate tâmpeniile puse sub nas de prima categorie de specialişti de partid. Culmea, toţi dau vina unii pe alţii, fără să-şi asume nimeni decizii discutabile, de genul 100 de lei tăierea unui calorifer, 1200 de lei taxa de urgenţă de debranşare.
Logica paraziţilor de la CET, care îşi umflă buzunarele cu banii braşovenilor, este incredibilă: „Dacă au bani de centrală de apartament, au bani şi pentru taxa de urgenţă”, spunea Florin Cuţitei, director CET. Lux, dom'le, şi plecatul ăsta de la CET, dacă tânjeşti după o lacrimă de apă caldă. Iar ca să existe şi o bomboană pe coliva CET, directorul tehnic al CET, Iosif Gulacsi, recunoaşte că politica de suprataxare a unor pseudo-servicii de debranşare este dusă pentru a demoraliza braşovenii care nu mai vor să plătească apă rece la preţ de apă caldă şi nici să facă duşuri reci cu factura plătită la zi.
La această oră, mai trebuie spus că falimentul CET este foarte bine programat în laboratoarele aleşilor, dar până atunci, căpuşele se străduiesc să menţină în moarte clinică un cadavru care este deja în descompunere...

9 comentarii:

Anonim spunea...

in principu cam ai dreptate. un singur lucru omiti sa spui. si voi, aparatorii democratriei, voi cei buni si curati, ziaristi nepatati, deontologi de mucava sinteti de fapt la fel ca ei. pe de o parte spuneti una, pe de alta faceti la fel ca ei. crezi ca noi nu stim ca si voi, asa zisii ziaristi ce apara banul public nu va infruptati de la masa mare a furtisagurilor. ce sa zic... mi'e sila de voi. amintesc un singur lucru : marele ovidiu eftimie, amicul tau de cursa lunga, cel care tuna si fulgera impotriva celor care traiesc bine pe banii publici , ar trebui sa aibe ciocul mic si sa recunoasca faptul ca are doua fete. nu de alta dar nevasta'sa, nimeni alta decat fost ziarista simona popica, actual simona eftimie este angajata CET, pe bani multi si constanti. dupa cum vezi, totul nu este decat o mare magarie. eftimie cel curat este de fapt mai murdar decat toti cei despre care scrie. macar aia nu zic nimic. in schimb, eftimie se impauneaza cu merite-morale-, ce nu fac din el decat un mare papagal al presei brasovene. rusine...

Anonim spunea...

@anonim
iti dau un sfat asa ca de la anonim la anonim ,incearca sa-ti stapanesti invidia si neputinta caci altfel s-ar putea sa te ineci cu propria ta voma .
Stiu ca din punctul tau de vedere cei mai buni ziaristi sunt cei care l-au lins in dos pe Scripcaru si asta pentru a putea si ei saraci sa manance o paine alba...
Ce,sebeni este ziarista ?
Daca gresesc spune-mi tu un/o ziarist/a din Brasov care isi face treaba si n-are nici o legatura cu ramura politica .
Daca stai bine si analizezi,pana in prezent Eftimie si D.Sebastian au spus lucrurilor pe nume cu riscul de as pierde painea ,acum te legi de neveste,ma intreb,de copii lor cand ti se va casuna sa ii implici in acuzatiile tale murdare ?
Mai stiu eu pe unu' care s-a suparat ca magarul pe sat ...
Toata nebunia asta cu CET este antica si de demult si daca insisti vei vedea cine a fost primul tartor a acestei descompuneri ...CAUTA !

Anonim spunea...

habar nu am ce vrei sa spui. nici macar cine este sebeni nu stiu.ce treaba are scripcaru sau ceilalti ziaristi iarasi nu inteleg. ca tu esti prietenul lor, am inteles. ca nu pot sa ai critic, asta nu o inteleg. ce vrei, sa nu zica nimeni nimica doar pentru ca tu ai cunosti sau pentru ca toti voi astia va infruptati din resturile de la masa liberala? am lucrat la CET - dar eu chiar am lucrat domnule, nu ca altii - si stiu cum a ajuns nevasta lui eftimie acolo. pe pile politice, stimate domn. si sa'ti mai zic ceva. nevasta in cauza primeste un salariu consistent din bani publici fara sa faca nimica. dar nimica.asta cum se numeste, deontologule de casa ? nu cumva furt? numai ca , in opinia ta, nu e bine sa zic asta, desi marlania este evidenta. nu te cunosc dar banuiesc ca nu prea te duce capul. si cu asta am incheiat. nu mai raspund la toti terchea berchea. dute si pupa in fund , poate poate primesti si tu ceva laturi. adio

Sebeni spunea...

ramonaaaa, iar nu ai loc de mine, draga? si, da, eu zic ca sunt ziarista. si altii zic la fel. am amsolvit o fac de jurnalism, am vreo 20 de ani de presa, din care vreo 16 la bbc, alti vreo 9 la tvr, adica in locuri pe langa care tu nici macar nu aveai voie sa treci pt ca te alungau gardienii. si, incearca sa traiesti si fara sa te gandesti tot timpul la mine. stiu ca e greu, dar incearca, te rog. ca altfel ne vedem prin instante si chiar nu am chef de tine. serios.

Sebeni spunea...

ps. draga sebi, nu inteleg de ce permiti sa fiu balacarita in halul asta pe un subiect la care nu am deranjat si pe care doar l-am lecturat, asa cum o fac de obicei. la mine pe blog nimeni nu are parte de astfel de tratamente.:(
s-auzim de bine!

ps ramona: nu incerca sa negi, pt ca, desi te ascunzi in spatele anonimatului, acolo unde, de altfel,te si afli, halul in care batjocoresti limba mea materna te da de gol oriunde te-ai afla.

Mircea Suman spunea...

Sunt curios sa stiu daca Florin Cutitei si Iosif Gulacs se spala cu apa calda de la CET. Mai sunt curios sa stiu de ce se arunca, din nou, sume uriase pe sensuri giratorii inutile, care aduc un plus de insecuritate in circulatie, atat pentru pietoni cat si pentru soferi, in timp ce peste 30% din familiile brasovene nu au apa calda. De ce Scripcaru a gasit potrivit sa vorbeasca despre sensurile giratorii dar nu a spus nimic despre CET. De ce, de ce, de ce?????

Ramona spunea...

Dupa ce ca esti proasta mai si semnalizezi...
Ai simtit nevoia sa te bagi in seama si n-ai stiut cum ?Tu nu ai dreptul sa-mi rostesti numele bolnavo...
Sa inteleg ca aiavut emotii cand mi te-ai adresat "amsolvit",voi trece cu vederea ,chiar esti un om de stiinta la cat jurnalism ai bagat in tine .
Din cate ai observat nu te-a bagat nimeni in seama asa ca "sanatate si bomboane la copii " !

Anonim spunea...

@mircea: ma indoiesc ca vreunul din bastanii CET se spala cu apa rece furnizata de propria companie

DilekSzoro spunea...

mai sa fie ...tara arde si baba se piaptana , nu mai aveti loc unii de altii pe aici si va balacariti in spatele anonimatului , cand de fapt ar trebui sa ne pese tuturor de faptul ca in Brasov nu este apa calda si probabil nici caldura la iarna . Eu de exemplu sunt racordata la maretul CET ,la una din acele puncte de pe lista neagra . Misto este ca desi vecinii mei nu beneficiaza de pretiosul lichid pentru imbaierea de zi cu zi , eu da ...sunt singura din bloc care am apa calda !!! Nu pot sa nu ma intreb cum naiba se poate asa ceva desi ei sustin sus si tare ca nu au cum sa faca diferentieri sau separari pe apartamente . Rahat !!!