vineri, 18 noiembrie 2011

Parfumul de Udrea virusează DNA, la Brașov

Recunosc, nu am avut timp să analizez prea mult timp minunea cu DNA-ul care, cică, ar vrea să facă și curățenie la Brașov. Mai în glumă, mai în serios, ar fi fost a nșpea minune a lumii.
De ce? Pentru că PDL, Guvernul Boc-Udrea, cu binecuvântarea preafericitului Traian Băsescu, a alocat prea mulți bani în zonă, pe care să îi piardă pe mofturile DNA. Ce dracu, e criză! Aruncăm așa, banii, pe fereastră? Păi de unde cumpărăm alte voturi?
La ora când scriu aceste rânduri, sunt mulți creduli. La un moment dat, am fost și eu printre ei, și chiar credeam că băieții ăștia cu mișcarea ecologistă despre anticorupție vor să facă ceva. Să nu exagerăm. Ei sunt din brigada ușor cu corupția pe scări să nu se verse...
Altfel nu pot să îmi explic cum cazuri mult mai flagrante, de corupție, de la Brașov, sunt ținute la sertar. Sau doar când se chimbă puterea se scutură praful pe unele dosare? Părerea mea!

Niciun comentariu: