miercuri, 5 august 2009

Frustare mare

Văd că la BVT e o problemă mare. În timp ce reporterii MIX fac teren iar Efimie bea o bere (termen generic, obişnuiam să bem mai multe) şi aşteaptă să le ia ştirile să le plătească doi bani pe ele, iar colaboratorilor bani frumoşi, s-a gândit să se ia de Adevărul de Seară, pentru că nu face politică, să se ia de subsemnatul, picat în anonimatul blogosferei de câteva luni. La replica data, a inceput să planga că nu e frumos sa scuipi locul unde ai lucrat. Asa o fi.
Dar eu mai stiam ca nu e frumos nici să scuipi foştii colegi pentru că au preferat o slujbă plătită mai bine. Să fie invidia că la Adevărul banii vin la timp, pe card, şi nu după săptămâni? Sau i-a sugerat directorul trustului că ar fi bine să se ia de Adevărul, că să crească audienţa BVT? Oricum, cam maro situaţia pe acolo, la fel ca aceea în care timp de doua luni am prestat emisiuni (bune/proaste, cum or fi fost ele) NEPLĂTITE. Nu am scris nimic de treaba asta, dar poate e cazul sa facem lumina.

Şi revin cu provocarea: facem o monitorizare cine dă primul ştirile pe site, pe print etc.?

P.S. In lipsa de arumente, poti sa miştocăreşti numele tuturor angajatilor de la Adevarul. Imi aduc aminte că lumea de la MIX era deranjata de miştourile la adresa Oneliei. Dar, depinde de ce parte a sulii te afli, nu? Foştilor colegi de acolo le scriu să stea liniştiţi: noi nu facem aşa ceva.

2 comentarii:

Talus spunea...

Sa vezi ce iti scriu acum. Am avut anunt in Adevarul de Seara al Brasovului 10 zile. Si nu ma sunat nimeni! Pana sa intreb daca se primesc anunturi in ziar, nu stiam ca exista asa ceva deja. Desi am rasfoit si eu paginile....dar nu sunt prea vizibile anuturile platite cu bani mai multi ca in tex. Un prima pagina nu e nicio trimitere catre anunturi..desi au aparut mai tarziu acesta rubrica.

Acelasi anunt in tex ma sunau 3-8 / sapt. Va venii vremea sa testez si BVT...

Eu iti propun sa nu te ambalezi pe banii altora.

sebastian dan spunea...

habar n/am ce faci - ai facut tu cu anunturile. si nu ma ambalez pe banii altora :D, fii fara griji