marți, 31 martie 2009

N.V. Popa, lăsat în ofsaid şi de Dragă Stolo

Mulţi mi-au spus că am ceva cu Scripcaru (are omul o adevărată galerie de ipochimeni care greblează tot ce mişcă on line nashpa la adresa unicului). Am spus că Scripcaru i-a tras-o lui N.V. Popa, aici . Mi s-a spus că bat câmpii, Dar Braşovul Tău confirmă, după ceva timp, cele scrise de mine.
Ceea ce nu mă aşteptam este ca Robocop Stolojan să nu îl sprijine chiar deloc pe Popa. Dar, în dulcele stil dâmboviţean, Dragă Stolo şi-a văzut doar propriul interes...
Pe de altă parte, nu cred că N.V. Popa se va coborî într-atât să meargă la PSD. Ar fi un gest politic mai mult decât sinucigaş. Cred că este ultima carte jucată pe scena politichiei. Cred că va deveni o voce care se va face auzită de pe băncile societăţii civile. Ceea ce, având în vedere experinţa sa, nu este tocmai rău pentru Braşov.

Niciun comentariu: