BRAT a confirmat, conform certificatului eliberat în 19 ianuarie, ca, la Braşov, Adevărul de Seară (cifre găsiţi AICI) este pe prima poziţie în privinţa tirajului difuzat. Urmează Braşovul Tău, Transilvania Expres şi, la mare distanţă, practic fără să existe, Monitorul Expres. Bună Ziua Braşov nu am găsit pe site-ul BRAT.
Practic, într-un an şi vreo trei luni, liderul pe piaţa presei scrise la Braşov s-a schimbat de două ori.
Atuu-ul Adevărul de Seară: nu face politică şi, pot să o scriu fără rezerve, nici nu va face, spre dezamăgirea sau disperarea unora.
Ar mai fi ceva de spus: performanţa este cu atât mai mare cu cât Adevărul de Seară la Braşov, a ieşit pe piaţă în data de 20 februarie, deci ianuarie şi mai mult de 2/3 din februarie cifrele de difuzare au fost zero, dar media zilnică este peste concurenţă!
Bănuiesc că trebuia să mă mire, dar nu. Cred că pricep şi de ce...:)
RăspundețiȘtergereAcuma, nu ca as vrea sa fiu carcotas, dar nu mi se pare fair sa compari mere cu pere - adica ziare gratuite cu ziare pe care dai bani... daca ati tipari cu 10.000 de exemplare mai mult, tot s-ar difuza in totalitate, numai pentru faptul ca omul se bucura sa primeasca intotdeauna ceva fara sa plateasca
RăspundețiȘtergere@anonim
RăspundețiȘtergereposibil sa ai dreptate, dar dinpunctul de vedere al agentiilor de publictate, ceea ce spui tu este un amănunt care nu conteaza
Eu sunt curios sa stiu care este ponderea incasarilor din publicitate in buget, la Adevarul de seara, Brasovul Tau si apoi comparabil cu TEX.
RăspundețiȘtergereDar mai trebuie sa luam in considerare unele aspecte deloc de neglijat:
TEX are avantajul continuitatii iar Adevarul de seara are avantajul brandului si al retelei din care face parte.
Doar cifrele ne pot spune cine este adevaratul lider...nu cele de la BRAT.
@ razvan
RăspundețiȘtergereoarecum corect, dar sa nu uitam ca adevarul de seara nu a intrat intr-o campanie de promovare, pentru ca reteaua inca se extinde... in privinta incasarilor din publicitate, este simplu> pret de catalog, scoti barterele si ramane cash-ul...
Nu sunt atat de curios incat sa ma apuc acum sa masor si sa calculez cm patrati. Pe de alta parte Adevarul nici nu cred ca are nevoie in acest moment de o campanie de promovare ...este un brand suficient de puternic pentru a se putea lipsi de asa ceva acum.
RăspundețiȘtergereIn rest, va doresc succes...si voua si celorlalti...concurenta onesta nu strica niciodata.
Mai ales ca eu nu m-am ferit niciodata de a spune ce creddespre presa locala
Va mai trebuie cativa ani pana ajungeti la nivelul Transilvaniei Expres. pe de o parte si daca editati 100.000 de ziare tot se dau pt ca sunt gratuite, iar la romani merg. asa ca mai munciti voi, cat mai au bani mogulii din spate, si apoi muriti....
RăspundețiȘtergere@anonim
RăspundețiȘtergereiubesc anonimii. si mogulii de la tex
Diferenta este ca auditul se face in cazul ziarelor platite verificind facturile de tipografie si difuyare dar si incasarile. La gratuite sint suficiente avizele de expeditie cu stampila celor care gazduiesc cutiile. In totalul difuzatelor intra si cele care sint predate instant la REMAT fara sa le citeasca nimeni. Bani de tipar sa aiba mogulul...
RăspundețiȘtergere@ anonim
RăspundețiȘtergerede principiu, ai dreptate. dar astept sa vedem si studiile SNA, unde nu mai conteaza facturile facute de unii sau altii, mai mult sau mai putin corect
Felicaitari adevarul de seara pentru realizari , si felicit special pentru ceea ce face , sa demashte fetzele noii drepte , cu "patrulele lor civile" . Felicitari
RăspundețiȘtergereQuality articles is the main to interest the viewers to visit the web site, that's what this site is providing.
RăspundețiȘtergereAlso visit my website: acoustic guitar a chord