marți, 24 martie 2009

Campania MIX pentru salvarea cailor de la Homorod, făcută profi de Realitatea

Campaniile de presă sunt un lucru lăudabil şi tot respectul pentru cei care le pun la punct. Soarta cailor de la Herghelia de la Homorod este un caz de presă care a demonstrat încă o dată că autorităţile locale sunt neputincioase.
De aceea, campaniile de presă sunt binevenite. De data asta, nu pot să remarc luptaintre MIX şi Realitatea Braşov pe acest subiect. Fiecare post în parte îşi asumă paternitatea de a începe această campanie. Răspunsul la întrebarea ce a fost mai întâi, oul sau găina, are un răspuns. Am căutat în arhivele celor două site-uri. Realitatea a ieşit prima pe tarabă cu subiectul. Ceea ce trebuie comentat este modul cum este prezentată situaţia în ştiri.
Ca să înţelegeţi titlul postării, o să vă las linkuri-le către cele două posturi:

realitatea brasov

şi
MIX

Ce trebuie remarcat: la MIX, in afara de stand-up-ul Amelilei Vulcu şi un sincron cu un medic de la DSV, altceva mai nimic. De cealaltă parte, am vazut nu doar medicul, ci şi un sincron cu o îngrijitoare de acolo, cu subprefectul Emil Niţă... Mă rog, altă abordare...
Şi ar mai fi ceva, la Realitatea ştirea a fost făcută de o începătoare, Adelina Iluţ, care nu se poate lăuda cu experienţa profesionistei Amelia Vulcu.
Serioyitatea face diferenţa...

2 comentarii: